неділя, 14 січня 2018 р.

Тайм-менеджмент

Ви напевно помічали, що більшість з нас так сильно перевантажені роботою і особистими турботами, що навіть не мають уявлення, яким чином можна вийти з подібної ситуації і як можна все встигати ?! У нас з'являється якесь емоційне напруження, паніка, дискомфорт, що призводить до млявості та пригніченого настрою, коли все валиться з рук і нічого не хочеться робити! Якщо Ви не хочете стати жертвою депресії - потрібно навчитися правильно планувати свій час, тобто зайнятися тайм -менеджментом! Психологи вважають, що вихід з ситуації «катастрофічної нестачі часу» Е, головне, щоб у Вас було бажання трохи змінити себе, а також поміняти своє ставлення до особистого часу. Тайм-менеджмент - це вміння ефективно управляти і контролювати свій особистий час! Це вміння сортувати, що для Вас на даний момент є головним, а що - другорядним, що найперше Ви повинні зробити, а що можна перенести і на кілька годин вперед. Як тільки людина починає це все усвідомлювати - у нього відразу ж пропадає вся суєта з браком часу. Вам може здатися, що управляти своїм часом це досить таки складно - ні крапельки! Головне, щоб Ви для себе прийняли конкретні рішення, що і коли потрібно зробити! Яка ж мета тайм-менеджменту? Багато впевнені в тому, що ті люди, які активно користуються тайм-менеджментом, встигають робити набагато більше і швидше! Це помилкова думка. Тайм-менеджмент допомагає нам збільшити нашу продуктивність в рази, а також вчить нас відкидати всі непотрібні справи в корзину. З'являється додатковий час - і це вже Ваша справа, куди Ви його витратите! Тим людям, які все ж навчилися ефективно керувати своїм часом, вдається заощадити третю частину свого життя! Дивно, чи не так? 
Основні правила тайм-менеджменту!
1 ) Тайм - менеджмент: Уявіть, що сьогодні Ваш останній день. 
Можливо, Вам здасться це правило безглуздим , але все ж ... Хочу з Вами поділитися своїм особистим питанням - я його задаю сама собі перед тим, як лягти спати і як тільки прокидаюся! Від цього питання я щоранку бадьоренько прокидаюся і починаю з розумом керувати своїм часом ! А ось і моє запитання: «Якби я знала, що сьогодні останній день мого життя - що б я зробила і як себе вела в цей день?» Моя Вам порада: прямо зараз візьміть аркуш паперу і самі для себе відверто дайте відповідь на поставлене питання. Я думаю Вам це буде цікаво!
2 ) Тайм - менеджмент : Займайтеся плануванням. 
Ті люди, які змогли домогтися визнання й успіху в житті - постійно планують. Щоденне планування НЕОБХІДНО для підвищення Вашої ефективності протягом усього дня. Постійно плануйте конкретні завдання в зошиті! Запам'ятайте, якщо на папері немає Вашої мети - тоді вона просто не існує! Коли Ви працює з складеним списком запланованих завдань, Ви відразу ж збільшуєте продуктивність свого часу на 25 %. Візьміть собі за звичку з вечора (перед тим як лягати спати) записати свій план завдань на завтра! Як тільки Ви прийдете на роботу - Ви вже будете чітко знати з чого треба починати. Працюйте з цим списком протягом усього дня: як тільки з'явитися якесь нове завдання, впишіть його в цей же список, враховуючи його пріоритетність в порівнянні з раніше записаними справами. Як тільки Ви успішно впораєтеся з конкретним завданням - обов'язково його викреслюйте зі списку! Таким чином Ви будете задоволені виконаною роботою, а також будете пишатися собою, що не даремно використовували час! Складне завдання потрібно розділити на кілька підзадач - не хапатися за неї цілком (так поступають тільки нерозумні люди, простіше кажучи - невдахи)
3 ) Тайм - менеджмент : Виключайте зі свого життя « пожирачів часу»!
 Напевно, це найперша проблема, яка заважає нам усім ефективно і продуктивно контролювати свій час! На перевірку пошти, на спілкування в ICQ і в соц.сетях ( вконтакте, facebook) - ми крадемо і УБИВАЄМО у себе час, витрачаємо його даремно ! Вас совість не мучить? Або лінь -матінка робить свою справу? Моя Вам порада: якщо Ви все ж таки зібралися зайнятися корисною справою ( на благо майбутнього) - відключіть на час всі ці брязкальця, щоб вони Вас не відволікали! Сконцентруйтеся на своєму важливому завданні , тримайте себе в руках і виробляйте терпіння! Є один дуже цікавий факт - корисна звичка виробляється рівно 66 днів, якщо Ви її будете виконувати ЩОДЕННО! Тому, виберіть час, коли Ви будете займатися корисними справами, виключіть з цього часу все, що Вас відволікає (телевізор, соцмережі, кофе з подругою і марні розмови), і -  ВПЕРЕД підкорювати вершини і автоматизувати корисні звички! Також корисно буде, якщо Ви заведете окремий щоденник, де будете записувати нікчемні заняття, які пожирають Ваш час, не наближають Вас до мети і не приносять ніякої користі !
4 ) Тайм - менеджмент: Вчіться розставляти пріоритети!
 Відсортуйте по важливості і терміновості певні завдання - запишіть їх у особистий щоденник! Не витрачайте більшу частину свого часу на дрібні й непотрібні справи ! 
5 ) Тайм - менеджмент: Фільтруйте інформацію. 
Для того, щоб не перенасичувати свій мозок величезною кількістю непотрібної інформації, а також не витрачати на неї свій дорогоцінний час - вчіться вибирати найпотрібніше, корисне і відсівати непотрібне! Вчіться побіжно вивчати і пробігати очима по сторінках всесвітньої інтернет-павутини не читаючи все підряд від початку і до кінця! Зупиняйтеся і запам'ятовуйте тільки найважливіше
6 ) Тайм - менеджмент: Концентруйтесь від початку до кінця на одному завданні.
Чим більше і швидше Ви будете виконувати декілька завдань одночасно - тим гірше Ви їх зробите. Ніколи не переходьте до нового завдання, поки повністю не зробите старе!
7 ) Тайм - менеджмент: «З'їжте жабу на сніданок!» Що це означає? Успішний бізнес-консультант Б. Трейсі, «жабою» називає найскладніші справи, з якими потрібно впоратися протягом дня. Коли Ви їх постійно переносите то на 1 годину вперед, то на вечір - Ви самі собі ж створюєте неприємне емоційне напруження з яким ходите весь день! Свій день потрібно починати саме з найважчого - і Ваш день пройде рівно і не примусово. 
8 ) Тайм - менеджмент: Дотримуйтесь чистоти на столі. 
Багаті люди, розважливі бізнесмени завжди працюють за чистим столом! 
У незібраних людей на столі панує повне беззаконня і аврал. Виробіть в собі корисну звичку вчасно прибирати зі свого столу кучугури паперів, викидайте непотрібне і працюйте в чистоті. Вчені довели, що більше 30 % часу ми витрачаємо на те, щоб знайти потрібний документ. Кошик для непотрібного сміття - хороший метод управляти своїм часом! 
9) Тайм-менеджмент: Частіше говоріть «НІ» непотрібним справах. 
Навчіться відмовляти конкретним людям (у яких немає ні найменших цілей, які нічого не хочуть від життя, а тільки вміють скаржитися і нитт про проблеми, непотрібним завданням, які не приносять і не принесуть Вам в майбутньому ніякої користі, а тільки заберуть у Вас час 
10) Тайм - менеджмент: У Вас має бути комфортне робоче місце. 
Коли Ви працюєте вдома - у Вас з'являється купа можливостей, щоб відволіктися, особливо це стосується тих, хто живе не один. Окреме робоче місце збільшить Вашу продуктивність в рази і допоможе Вам добре сконцентруватися на власній справі.
11) Тайм - менеджмент: Працюйте в певний час. 
Якщо Ви уважно поспостерігаєте за собою, то зможете визначити свій біологічний годинник (біоритми) на які випадає Ваш пік активності! Ось саме в цей час Ви повинні докласти максимум зусиль, щоб вирішити найважчі завдання, так як Ви будете сповнені сил і ефективні! Не витрачайте цей час даремно - користуйтеся ним! 
12) Тайм - менеджмент: Візьміть для себе заслужений вихідний день.
Коли у Вас є час відпочити - ніколи не нехтуйте ним! Це важливий фактор для ефективного управління часом! Коли людина відпочиває - всі ресурси її організму поступово відновлюються. Коли людина валиться з ніг від втоми - навряд чи вона добре і якісно зробить конкретне завдання. Тому, коли Ви відпочиваєте - Ви активно займаєтеся тайм-менеджментом!


Тайм-менеджмент вчить всіх нас ефективно управляти своїм життям, насолоджуватися кожним моментом часу, в якому ми перебуваємо зараз, знаходити час для рідних і близьких нам людей, виділяти час для саморозвитку - життя почне набувати яскраві фарби і ставати куди більш цікавим!

Немає коментарів:

Дописати коментар