Учитель року 2017

Шляхи формування каліграфічних умінь та техніки письма молодших школярів
Кажуть, що щаслива та людина, яка вранці із задоволенням іде на роботу, а ввечері з радістю повертається додому.Тому я вважаю себе щасливою. 
Ще навчаючись у школі, я обрала собі професію вчителя. а поклик романтики привів мене в 15 років на Донбас, в Шахтарське педагогічне училище. Сьогодні я з вдячністю і шаною згадую імена своїх педагогів-наставників. І зараз, коли потрібно зазначити в анкетах вуз, який закінчила, мені хочеться сказати: Я закінчила Шахтерське педагогічне училище.
Потім були перші професійні кроки, заочне навчання в Криворізькому педагогічному інституті. І 26 років становлення мене як учителя.
Озираючись назад, я з впевненістю стверджую, що правильно обрала свій шлях. Я жодного разу не пошкодувала, що я - учитель.
До роботи мене надихають мої вихованці. Вони змушують мене шукати нові підходи до навчання, "перелопачувати" гори публікацій, щоб відшукати те, що буде цікавим моїм дітлахам та принесе їм максимум користі.
Тому я залучаю учнів до роботи над проектами.  Дітям подобається виконувати пошукові завдання, бути самостійним у виборі завдань, творити та дивувати своїх однокласників.
Сучасні компютерні технології та Інтернет дають надзвичайні можливості для розширення проектної діяльності. Так, Web-квест - це проект в мережі Інтернет. В минулому році я підготувала Web-квест для учнів 4 класу "Подорож Містом Майстрів" про професії людей. Мені сподобалось працювати над створенням, а діти із захопленням виконували його завдання. 
Ось і в цьому році я готую Web-квест для учнів 1 класу з природознавства.
Зараз у мене 1 клас, і, працюючи над складом чисел з математики, я використовую методи ейдетики. Я сама вражена отриманими результатами, і надзвичайно цікаво було спостерігати за колегами, яких я запросила на урок, за їх здивуванням. Адже дивлячись просто на малюнок першачки складали приклад і називали його результат.
Прослухавши авторський семінар Оксани Деркач, я зацікавилася арт-педагогікою та використанням казкотерапії в навчально-виховному процесі. Разом зі своїми вихованцями ми створюємо казки, обігруємо ситуації, знаходимо рішення проблем.
Хочу похвалитися, що таким чином виникли ідеї різних ляльок: це і мякі іграшки, і іграшки з підручних матеріалів, і ляльки пальчикового театру і ляльковий театр власного виготовлення. Кожна лялька в моїй колекції - це окрема історія, свій образ.
А ще, працюючи над проблемою "Шляхи формування каліграфічних умінь та техніки письма молодших школярів" я створила зошити до уроків каліграфії для 2, 3 та 4 класів. В зошитах передбачені вправи з підготовки руки до письма.......
До зошитів мною написані методичні розробки уроків.
Я є керівником районного методичного обєднання вчителів початкових класів та очолюю творчу групу вчителів. Свою методичну діяльність намагаюся урізноманітнювати нестандартними видами роботи. На засіданнях  ділюся власним досвідом, спонукаю колег до пошуку нових форм роботи.
Я - вчитель. Я цим пишаюся. Але спочатку я донька, дружина і мама.
У мене двоє діток - моя гордість і моя надія.
Тимур - військовослужбовець. А тому більшість свого часу знаходиться зараз в нашій гарячій точці - зоні АТО.
Василинка - мамина надія. Мій ніжний і добрий промінчик. Така ж непосидюча, як і я. Активний учасник шкільних та позашкільних заходів.

Немає коментарів:

Дописати коментар