середу, 24 жовтня 2018 р.

Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учнів

Сучасний учень спілкується з оточуючим світом в темпах і режимах, що визначає рівень розвитку комп’ютерних технологій. Цей процес потребує наявності певних навичок, так як сьогодні письмові тексти все більше поступаються місцем текстам візуальним. Візуальний потік являється для сучасної дитини основним джерелом формування особистісної картини оточуючого світу, де все змінюється зі швидкістю відеокліпу.


Тому вміння малювати «каракулі» або дудлити, на сьогоднішній день, є одним із ефективних методів, що допомагає вирішувати проблеми. Дудлінґ не потребує художніх талантів, дорогого художнього приладдя, освіти. Дудлінґ - це вміння інстинктивне та універсальне.
План вебінару:
  1. Візуалізація - вимога часу.
  2. Чотири основних модальності навчання.
  3. Графічні способи зображення інформації.
  4. Дудлінґ - це вміння інстинктивне та універсальне.
Автор: 
Сокур Ганна Олександрівна
вчитель початкових класів Одеської СШ № 117
  • вчитель-експерт від Microsoft;
  • сертифікований тренер програми «Рівний-рівному»;
  • дипломант всеукраїнського конкурсу «Вчительська десятка»;
  • отримала теоретичні знання та практичні навички зі створення і наповнення уроків з допомогою навчального програмного забезпечення mozaBook та порталу mozaWeb;
  • учасниця Global Teacher Prize Ukraine-2018

Немає коментарів:

Дописати коментар